Wednesday, March 23, 2011

Jazz on a Friday Night


Bucuresti, Bulevardul Nicolae Balcescu nr. 23 A ( Subsol Galeria de Arta Orizont ), Sector 1


Am fost vineri, 25.03.2011, mi-a placut...
Nu vom comenta despre local...
Pe langa cei patru ( Irina Sarbu, Puiu Pascu, Ciprian si Tudor Parghel ) au mai fost si alte persoane, fie cu saxofon, voce, la pian, la chitara...
Laurentiu si Florin...
Carmen...
Toma...Micky...
Emil din Australia
Tudor...Mihai...
in caz ca am pocit numele imi pare rau...dar nu-i cunosc...si astea-s numele pe care le-am retinut si inteles...
ma gandeam ca voi asculta aceleasi melodii pe care am avut ocazia sa le ascult la Busteni, si la Le Teatre...dar nu a fost cazul...
datorita faptulu ca erau o gramada de artisti...s-a improvizat, fiecare a cantat cate ceva...a fost frumos...

No comments:

Post a Comment