Friday, April 15, 2011

Gerovital Farmec

Gerovital Farmec
Experienta mea cu Gerovital se limiteaza, din pacate, si momentan, doar la o crema hidratanta din gama Gerovital H3 dr Ana Aslan,
de care am fost multumita din primele zile. Mai am un pic si o termin.
Fata de crema hidratanta din gama Gerovital Plant, prima are o compozitie mai tare, si parca nu intra in piele, se mai simte crema pe fata si dupa mai multe minute.
In privinta produselor din gama Gerovital Plant am testat laptele demachiant si crema hidratanta, si mai putin ser contur ochi si buze.
Am folosit laptele demachiant vitaminizat. Inca de la prima folosire mi-a facut pielea mai fina ( am un ten foarte aspru ). Mi-a placut. Si dupa am folosit crema hidratanta.
Mai multe detalii.
Clienta fidela oricum eram pentru crema hidratanta, dar cu siguranta voi deveni si pentru laptele demachiant.
In privinta serului de ochi si buze, acela nu m-a impresionat, nu e genul meu de produs pe care sa-l folosesc.
Dupa o varsta, cam dupa 25 de ani trebuie sa incepi sa folosesti o crema, si alte produse sa ingrijesti tenul. Tenul nu mai este ca la 20 de ani, ferm si tanar, imbatraneste si ii trebuie un ajutor.
Am studiat site-ul www.farmec.ro in cautarea descrierilor produselor, istoria lor, si alte detalii. Am fost multumita de site. Parca detaliile privind produsele este un pic cam putin, dar suficient.
Mi-a placut cum au fost prezentate produsele, pe fiecare gama de produs, cu detalii.
Cu siguranta voi incerca si alte produse din gama Gerovital.

1 comment:

  1. Am incercat si eu din acele mostre crema hidratanta si cea nutritiva. Mi-au placut ca intra repede in piele si nu ramane pielea grasa. eu am un ten mixt si mereu am probleme cu cremele dar Gerovital a fost chiar buna
    I-am dat si mamei mele crema antirid si a zis ca ii place
    Serul ala pt ochi si buze nu l-am incercat dar nu cred ca e genul de chestie care sa nu-mi lipseasca dintre cosmetice. dar o sa-l incerc totusi si iti spun :)

    ReplyDelete