Thursday, May 17, 2012

Lapte praf

Ce lapte praf sa alegem...daca vom avea nevoie...eu tot sper ca voi putea alapta...ar fi mult mai simplu, ca nu mai incalzesc laptele...si ii dau direct...lasand la o parte durerea pe care ti-o provoaca prima data, cand tre sa te mulgi, cu pompa, mai toata lumea a zis ca e naspa...deci cam asa o sa fie...

Pai pe piata romaneasca din ce am observat eu avem :

- Humana
- Milumil de la Milupa
- Nan
- Hipp
- Babylove ( pe care il folosim )

Iar google zice...

1. http://www.elaptepraf.ro/

primul in cautare "lapte praf" are Hipp ( nici nu-l stiu ) si Humana

si sa facem niste comparatii de preturi...




HIPP 1
600 g - 35.00 lei, cu tva











HUMANA 1
500 g - 26.00 lei, cu tva













La o comanda de peste 300 RON transportul e gratuit si prin curierat*, daca nu 20, 15 sau 10 lei
sau la o comanda de peste 100 RON transportul e GRATUIT prin Posta Romana


2. http://www.lapteprafhumana.ro/

Doar Humana, si biberoane Philips Avent si Tommee Tipee...
pretul al Humana 1
500 g - 26.00 lei, cu tva


  • La o comanda de 150 lei, neincluzand taxele de transport, primiti cadou 1 pachet de servetele igienice Huggies pentru pielea catifelata a bebelusului dumneavoastra.
  • La o comanda de 250 lei, neincluzand taxele de transport, primiti cadou 1 cutie cereale sau ceai Humana, pentru o burtica sanatoasa a bebelusului dumneavoastra.
  • a o valoare a comenzii de sub 100 lei, costurile de transport: 17 lei
  • la o valoare a comenzii între 100-200 lei, costurile de transport: 15 lei
  • la o valoare a comenzii de peste 200 lei, costurile de transport: 12 lei
  • la o valoare a comenzii de peste 300 lei, costurile de transport: 0 lei



3. http://www.efarma.ro/

Humana 1
500 g - 39.00 lei, cu tva
Humana, Germania














Milumil 1
600 g - 35.00 lei, cu tva
Milupa, Germania














Vitalact Basic
Bioef, Romania
17.00 lei, cu tva













Novalac
United Pharmaceutical, Franta
400 g - 29.00 lei, cu tva





Bebelac 1
Nutricia, Franta
250 g - 16.00 lei, cu tva













Similac
Abbott, Germania
450 g - 25.00 lei, cu tva














Aptamil
Milupa, Germania
800 g - 61.00 lei, cu tva











Topfer
600 g - 61.00 lei, cu tva















Livrarea produselor in Bucuresti
  • GRATUIT la sediul dumneavoastra - daca valoarea depaseste 500 Ron
  • Comenzile mai mici de 500 Ron, vor fi livrate numai prin curier rapid
Curier Rapid 19 RON


plus multe alte produse....



4. http://www.farmablu.ro/lapte-praf

HUMANA 1
500 g - 39.50 lei, cu tva









Milumil 1
Milupa, Germania
600 g - 36.31 lei, cu tva








Nan 1
Nestle, Elvetia
400 g - 27.16 lei, cu tva









Vitalact
Bioef, Romania
400 g - 17.00 lei, cu tva







si multe alte produse...

Si cel mai important Babylove pe care il folosim uitasem sa-l prezint...

Pai din ce am observat eu exista 3 variante :
- nr 1 ( pana in 6 luni ) - 600 gr = 23.00 lei, cu tva
- nr 2 ( dupa 6 luni ) - 600 gr = 23.00 lei, cu tva
- Pre ( nu stiu care ii diferenta intre el si nr 1 ) - cred ca tot 23.00 lei
Se gaseste doar in DM
Bebe Ianis Damian este multumit de lapte...am alternat alaptat lapte praf de cand s-a nascut si nu a avut nici o problema pana acuma.


Am vrut sa iau lapte produs in Romanica noastra draga dar e scump la vedere...nu l-am gasit...si cum fusesem in vizita pe la DM dupa pampersi Babylove, am ales si laptele.
Ulterior am observat ca si in DM gasesti un lapte Romanica ( nu mai stiu ce marca :D ), dar deja am ales, si cica nu prea e bine sa schimbi marca...daca bebele nu are probleme...

No comments:

Post a Comment