Monday, July 23, 2012

Despre scutece de unica folosinta

Scutecele de unica folosinta sunt cele mai usoare de folosit.
Am vrut sa incerc scutece refolosibile / reciclabile, dar sunt destul de scumpe vreo 70 - 80 lei bucata, si iti trebuia vreo 10 buc daca nu mai multe pentru inceput...asa ca am renuntat...
Consumul pare a fi destul de mare.
Momentan puiul are 2 saptamani si a consumat o gramada
- Pampers nr 1, 43 buc = in jur de 47 lei
- Pampers nr 2, 24 buc


- Babylove nr 1, 28 buc = 20 lei
- Babylove nr 2, 42 buc = 26 lei ( jumatate este terminat )
Babylove se gaseste doar in DM ( Unirii, Militari - Auchan, Delfinului )
Deci in total vreo 115 buc, in medie vreo 8 buc pe zi.

Si mai avem cumparat din Metro marca Fine Dreaming 72 bucati = 53 lei.

UPDATE 16.09.2012
Intre timp am mai experimentat si cu alte marci, cum ar fi :
- Happy de la Bella, marime mini, 38 buc, dar nu mi-au placut. Sunt singurele pe care le-am incercat si nu am fost multumita de ele...sper sa nu mai am ocazia de a le folosi...
- marca Toujours de la Lidl, 50 buc, pret 40 lei, poate printre cele mai ieftine, dar mi-au placut si am fost multumita de ele, marime 3.
- Babylove nr 3, pachet de 100 buc, vreo 65 - 70 lei, sunt multumita de ele...


2 comments:

  1. Buna! Vroiam sa te intreb care ti se par cel mai ok din punct de vedere al raportului calitate/pret. Noi folosim Babylove si mi se par destul de ok dar nu mai gasesc pack-uri chiar atat de convenabile ca pret la marimi mai mari (noi suntem la 4 acum) si vroiam sa vad daca sunt altele mai ok. Multumim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La marime mai mica cel mai bun raport calitate / pret mi s-a parut Babylove.
      Acum la nr 4 e posibil sa fie si altele mai ieftine, dar nu am stat sa mai caut.
      Cand era mic, nu era nici DM la Gorjului, asa ca luam de unde apucam.
      Acum nu am mai stat sa caut.
      Poate Toujours de la Lidl sa fie mai accesibil si am fost multumita de el.
      Nu am studiat foarte bine, dar mai sunt pachetele de 140 - 150 buc de la Pampers, si de pe Emag, si mai erau la oferta.

      Delete