Wednesday, December 26, 2012

Claire Crompton - Invatati sa tricotati

Claire Crompton - Invatati sa tricotati
editura Litera, 2012
The Knitter's Bible : The Complete Handbook for Crative Knitters - 2004

Se poate cumpara :
- elefant
- litera
- diverta
In functie de oferte se poate gasi si la un pret mai mic de 50 lei.

Mi-am cumparat-o in speranta ca voi invata mai mult. La inceput am cam fost dezamagita.
Adica nu prea mi se parea ca am ce sa invat, dar incet incet, incepand sa citesc, nu doar sa rasfoiesc paginile, cred ca voi invata ceva.

Pana acuma cel mai usor de facut si am si terminat au fost botosei asa ca am luat pattern-ul din carte si inceput sa-l fac. E simpatic si usor. Imi tre un ac ca sa-l cos.
Botosei Alex ( ca tre sa pun o denumire, ca sa stiu ce model am folosit )

Si incet cu incet cand voi mai citi din carte voi mai completa.

No comments:

Post a Comment