Thursday, April 25, 2013

Schimb de...look




De ceva vreme ma batea gandu sa-mi schimb look-ul...dar ce si cum?!
si am ajuns la concluzia...sa ma tund...breton...
Si am cautat pe net oferte si pareri...

Si am gasit...

Oferta 
17 lei in loc de 90 lei pentru: Tuns + Spalat + Tratament + Masaj Capilar + Coafat + Styling!
si a fost bine...cel putin din punctul meu de vedere...

Cum nu am mai avut breton de vreo multi ani de cand eram in generala ...si atunci erau altfel treburile...
si am mai avut un eveniment mai nefericit de prin 2006 cred...cu o tunsoare care pana la urma a trebuit sa port bandana si bentitza...asa de frumos imi statea...incat mi-a fost un pic frica...adica ma gandeam ca poate iarasi trebuie sa port bandana si bentitza...

Dar sunt multumita...
Nu am optat pentru varianta breton tuns drept, ca multa lume ( adica google ) zicea ca nu prea mi-ar sta bine, si mai bine filat...


, asa ca nu-i drept paru...oricum data viitoare, care cred ca va fi peste o luna, ca deh creste repede...cred ca voi opta pentru breton tuns dept, si poate chiar mai mult...

Localul ales ce pot sa zic despre el...este unul de cartier, nu e lux...nu-i nimic special cu el...dar a fost ok...am avut ceva de mers pana la el, ca eu din harta am avut impresia ca-i mai aproape de Piata Muncii, si nu prea a fost, dar a fost bine, ca mi-am facut cele 30 de minute zilnice de mers pe jos...

Roxellana Beauty
Adresa: Calea Calarasi, nr 175, bl. 44, sc B, ap 35, parter, sector 3
Site:
Email: office.roxellana@yahoo.com
Telefon: 0784306336


1 comment: