Friday, May 10, 2013

Premiu de la revista Capital

De ceva vreme imi doream sa mai castig si eu ceva...si de multa vreme imi doream sa castig ceva de la revista Capital...si dorinta mi s-a implinit...
Un pic cam tarziu...ca a venit vara...si nu mai pot sa port caciula...si tot un pic cam tarziu ca am fost la Sinaia si mi-am cumparat o caciula de genu...dar, deh, cadourile nu se comenteaza...


In rest, ce sa mai zic...sunt un pic dezamagita de Capital anul acesta...nu mi-a mai ofertit cartiile !!!
Cica se cumpara separat...
Pai eu de ce mi-am facut abonament?! Ca sa mai cumpar separat revista + cartea?! Sa am 2 exemplare...nu merci...
Si nu puteau sa faca un abonament si cu carte?! Asa de greu ar fi fost...ca eu as fi platit diferenta...

Si ce-i mai urat nici nu scria pe undeva ca deh...cartea nu mai vine impreuna...
A trebuit eu sa trimit mail sa intreb de carte...

Oricum la rapsuns pe mail un pic lasa de dorit...ceva de genu...mail-urile sunt citite, dar nu ti se da raspuns, si nu stii daca au fost sau nu citite...

No comments:

Post a Comment