Monday, September 2, 2013

Protest Salvati Rosia Montana Bucuresti 1 septembrie 2013


Protest Salvati Rosia Montana Bucuresti 1 septembrie 2013.
Daca e sa ne luam dupa event am fost 10.000 de pers...daca ne luam dupa poze, au fost intre 3000 - 5000.
In primul rand, ca sa zic asa, s-a inceput de la ora 11 cu o intrunire la parcul Izvor. Nu am fost pentru ca eu cu Dami ne-am trezit pe la 10.30 si pana am cumparat papa de la Mega Image Apusului ( am cautat caniile Napolact, dar nu le-am gasit ) pana am terminat cu somnul de dupa amiaza deja se facuse ora 17.
Asteptam si niste confirmari pe Facebook, daca mai vine cineva cu noi in plimbare pana in piata. La ora 16 ( datorita camerelor de luat vederi ) am aflat ca erau 2 pers pe partea cu TNB. La ora 17 erau 10 pers. Si cum lume era, si am gasit si 2 pers care au mers cu noi, am ajuns in Piata Universitatii pe la ora 17:40. Erau vreo 2000 pers, cu bebei mici, 2 - 3 buc , cu copii mai mari, 3 - 7 buc.








Ne-am plimbat pe acolo am facut poze, si pe la 19?! am plecat spre Victoriei.












Cum toata lumea se ducea acolo si era cam devreme sa-l duc pe Dami la culcare, si eram cu tricicleta, am plecat si noi dupa ei, cam ultimii am fost. Pe drum l-am vazut si pe Remus Cernea. A ajuns si el la Victoriei.


Dar ajungand la Victoriei, au aparut testoasele ( jandarmii imbracati bine, de scandal ). Avand copilul dupa noi, l-am intrebat pe un jandarm, cum considera ca este situatia, si ne-a recomandat sa nu mergem cu copilul in cerc, asa ca am stat pe margine.





Dami daca stationeaza nu-i place, asa ca am mai stat un pic si pe la 21 fara ceva am plecat spre casa, spre Universitate.
Acu noi am ajuns acolo, nu am vazut nimic, si ne-am dus in spate unde erau si dubele de jandarmi care se echipau, deci ceva se mai intampla, dar noi am plecat.
Intre timp vad postare pe facebook ca s-a dat cu gaze ( la Victoriei din cate am inteles pana la urma ) si ca s-au intors in Piata Universitatii.
Vestiile erau cam putine, doar ce mai gaseam, cate o poza pe Facebook ( Radio Guerrilla, Rezistenta Urbana, WWF-Romania, Occupy Romania ) de la si pe Grup ce mai posteaza lumea
Si Meadiafax.ro care a scris mai repede fata de ceilalti...in schimb sunt foarte dezamagita de RTV atat de suparata incat nici nu mai pun link catre ei, pentru ca daca la protestele din ian 2012 erau live, acu, mai nimic...s-au ajuns sau au fost platiti bine ca restu, ca asa umbla teoria conspiratiei, ca au fost platiti de asta nu apare mai nimic la tv, si nu mai e nimic live...cum a fost cu ian 2012...
MARSUL




No comments:

Post a Comment