Monday, November 11, 2013

Fular Andi

http://www.knitpicks.com/patterns/Winter_Flame_Scarf__D50866220.html

Asa ar trebui sa arate...
DOWNLOAD

Rows:
1 and all odd rows: purl all
2: k3 (ssk, k5, yo) k1
4: k3 (ssk, k4, yo, k1) k1
6: k3 (ssk, k3, yo, k2) k1
8: k3 (ssk, k2, yo, k3) k1
10: k3 (ssk, k1, yo, k4) k1
12: k3 (ssk, yo, k5) k1
14: k1 (yo, k5, k2tog) k3
16: k2 (yo, k4, k2tog, k1) k2
18: k3 (yo, k3, k2tog, k2) k1
20: k4 (yo, k2, k2tog, k3)
22: k5 (yo, k1, k2tog, k4) yo, k1, k2tog, k3
24: k6 (yo, k2tog, k5) yo, k2tog, k3


Pattern: multiple of 7 + 4
Modelul este multiplu de 7 + 4 ochiuri

Abbreviations: 
k: knit = ochi pe fata
p: purl = ochi pe dos
k2tog: knit 2 together, decrease = 2 ochiuri pe fata impreuna
ssk: slip slip knit = aici m-am chinuit ceva ca nu-mi iesea...de ce? pt ma la metoda englezeasca merge cum scrie, dar la continentala nup...si ar fi ceva de genu...un ochi alunecat ( nu se lucreaza ), se lucreaza urmatorul ochi pe fata, si ochiul nelucrat se trece peste cel lucrat...
st(s): stitch(es) = ochiuri
yo: yarn over = adauga un ochi
(): repeat instructions between parentheses = a se repeta ce este in paranteza
Pattern: 
Cast on 46 sts. am lucrat cum au zis si ei , 46 de ochiuri.

Si am lucrat cu andrele drepte, ca astea imi plac mie, si am lucrat cu 3.5 mm ca cele de 4 mm erau ocupate :D

Sper sa-mi iasa bine...





Cum sa spun...a trecut o saptamana am mai avansat ceva, dar si la el e de munca, ca doar fac cu 3.5mm si fir de 4 mm ( ca sa zic asa ) si am gresit...mult...vreo 12 randuri...de mai multe ori...dar mi-am dat seama ca se desface foarte usor...daca scoti lucrul de pe andrele...am incercat sa fac eu niste smecheri, dar nu tine...ai gresit, desfaci...
Si la inceput m-am chinuit ceva pana sa pricep cum "merge" modelul, dar oricum fata de inceput ( primu meu lucru ) am avansat...deja incep sa retin si modelul, pe dinafara, fara sa mai trebuiasca sa ma uit pe hartie...totusi cam tre sa numar ochiurile, ca tot adaug eu de la mine...ca dupa 12 randuri ( prima parte a modelului ) m-am trezit ca aveam 51 de ochiuri...
Firul este Alize Cotton Gold Batik nr 3557.

UPDATE 23.11.2013




No comments:

Post a Comment