Monday, November 25, 2013

O noua mercerie la piata Gorjului

Acum avem 2 mercerii la piata Gorjului.
A aparut una noua, cum sa zic pe linie cu Carrefour Market, inainte de gangul cu patiseria Elan, inainte de librarie, pe langa farmacii.
Programul inca nu-l stiu, ca eu am vazut-o, din greseala, sambata dupa amiaza si era inchis.
Se numeste Nasturel. Are si nume...
Din greseala am vazut Nasturel, de fapt m-au atras "botosei" pentru bebei. Pret 18 lei, noi am luat din Auchan, C&A sau Deichman?! sau cine mai era langa...
Si cand m-am uitat mai bine am vauzt...hopa...fire !!!
Au si Alize Real 40 din ce am citit pe ele...si Red Heart...si mai scria la comanda alte fire...interesant...oricum e mai bine decat cel de la Veteranilor, care din ce am vazut eu nu avea decat Red Heart.


No comments:

Post a Comment