Tuesday, July 22, 2014

Jean Plaidy - Lucrezia Borgia. Păcate din iubire

1. Lucrezia Borgia. Păcate din iubire de Jean Plaidy - 18 iunie 2014
Editura Alma, grup Litera

COMANDA online click aici



Face parte din coletia Iubiri si destine de miercuri cu Libertatea, primul volum.
Colectia mi s-a parut interesanta, imi plac cartile cu tenta istorica.
Am cumparat-o in miercurea in care trebuia sa apara asa ca am primit si ziarul. M-am mai delectat un pic cu mondenitatile romaniei.

Cartea este cea mai mare de pana acuma. pe Nefertiti inca nu am luat-o, ca am uitat de ea...si restul inca nu au aparut.

Pe alocuri mi s-a parut plictisitoare, sau mai degraba anumite dialoguri enervant de stupide, dar este vorba de alte vremuri. 
Oricum nu mi-ar fi placut sa traiesc atunci.
Femeile erau vandute celui care oferea cel mai mult.
Si asa a patit si Lucrezia, vanduta de fratele si tatal ei in functie de ce nevoi aveau.
Mai auzisem cate ceva despre Lucrezia, dar acum am aflat mai multe detalii.
Se pare ca ea nu era rea, fratele si tatal erau.
Dupa ce am terminat cartea am citit ce am mai gasit pe google despre ea
http://ro.wikipedia.org/wiki/Lucre%C8%9Bia_Borgia
Si cam tot ce prezinta pe wiki apare si in carte.

Mai nou a aparut si un serial The Borgias, dar nu l-am putut urmari.
Seriale de genul Vikings, Rome, Spartacus, Game of Thrones nu ma atrag, prea multa violenta, sange, macel...
Din ce scrie pe IMDB The Borgias are o viziune proprie ca sa zic asa...actiunea serialul se petrece cu ceva timp inaintea carti. In serial Alexandru nu devenise inca Papa, si Lucrezia inca nu fusese casatorita, in carte el era deja de ceva ani, Lucrezia se pregatea pentru a doua casatorie.


No comments:

Post a Comment