Sunday, January 11, 2015

Handmade - ornamente de Craciun crosetate

Coletia Idei Creative de la editura Casa mi se pare foarte interesanta si utila.
In privinta tricotatului sau crosetatului nu am gasit decat 2 carti :
- Stelute crosetate - Dombauer Laszlone nr 58 cumpara aici sau aici
si
- Accesorii crosetate nr 77 cumparar aici

Am inceput sa lucrez si din Stelute crosetate pana acuma am facut doar 4 modele din cele 12.




Scanteie este primul model ce apare in carte si cred ca si cel mai usor de realizat.






Si da, nu a iesit la fel de bine ca originalul :d
Dar pe bradul meu nu l-a deranjat. Iar un-Q la anu vrea si el 3 bucati.

Al doilea model este Dalia. Bineinteles ca nu seamana cu poza :D. Mie nu prea mi-a placut cum a iesit, dar varului Mihai i-a placut destul de mult, de fapt cel mai mult din tot ce am facut si isi dorea si el una. Vine acuma ziua lui asa ca poate o sa-i dau o bucata :D

Fulg de nea mie mi-a placut cel mai mult, dar nu este finalizat ca sa zis asa, ultimul rand nu l-am mai facut :D
Mie chiar imi place mai mult asa.

Floare de gheata
A fost al doilea model pe care l-am indragit, dar am fost foarte dezamagita ca nu a iesit bine, ca in poza. Pare cam stramb.


Toate se apreteaza. Poate o fi din cauza apretului, nu l-am facut eu bine, nu stiu, oricum in timp voi deveni mai buna. L-am dat pe toate pe care le-am facut pana acuma, asa ca pana la anu pot sa fac altele, ca nici bradul meu nu mai are cu ce se "imbraca".

Apretul l-am facut natural, ca mi-a fost lene sa caut prin magazine.
Natural = apa + faina pe foc

Material : 
- bumbac 100% Alize Bella 50 gr doar la Fulg de nea = detalii fir aici
- sintetic 100% Kartopu Gonca 100 gr = detalii fir aici, si puteti cumpara firul de aici

Daca doriti apelati-ma.
Donatie : 6 lei \ bucata
Oferta : donatie 3 bucati la 12 lei

mess : badita_gentiana
mail : badita_gentiana@yahoo.com
facebook : https://www.facebook.com/pages/Gentianandreea/340544206052547?ref=hl

No comments:

Post a Comment