Tuesday, June 9, 2015

Cartier Militari : locuri de joaca

Stiati ca exista 28 de locuri de joaca in Cartier Militari ( click si join us )?
Nici eu nu stiam, dar am cerut la primarie si mi le-a dat.
Am cerut pe prim6@primarie6.ro pe data de 07.05.2015 si azi 08.06.2015 am primit raspunsul.
Deci se primeste raspunsul cam intr-o luna, dar sigur va fi un raspuns.

Si haideti sa le enumeram...

1. Bd Iuliu Maniu, nr. 11A
Langa Bingo se pare ca acolo este Iuliu Maniu nr 11

2. Str. Poarta Alba, nr. 1 - 3

3. Str. Cupolei, nr. 7

4. Bd. Iuliu Maniu, nr. 55
Ar trebui sa fie pana in Lujerului, pe partea dreapta.

5. Str. Zorelelor, nr. 2A

6. Str. Mohorului, nr. 3
Este pe partea dreapta pana in Miraj.

7. Str. Murguta, nr. 5
Inainte de a trece calea ferata pe Moinesti, inainte de fostul Gedi's acum Miraj. L-am vizitat. Am inteles ca acum ii cam lipseste din piese si e cam urat pentru copiii mici.

8. Bd. Iuliu Maniu, nr. 67
Se pare ca ar fi vis-a-vis de Iuliu Maniu 170, cel de mai jos

9. Str. Barsanesti, nr. 3
Langa Profi Apusului, din ce arata harta

10. Str. Ierbei, nr. 6
Langa Kaufland Autogara Militari

11. Str. Politehnicii, nr.3
12. Str. Baia de Aries, nr. 9A
Este pe langa Politehnica. Nu am vazut locul de joaca, dar banuiesc ca este pe acolo.

13. Str. Cetatuia, nr. 2
14. Str. Cetatuia, nr. 6
Nu am avut inca onoarea de a ajunge pana acolo, am incercat intr-o sambata, dar nu am reusit. Sper cat inca mai este vara, sa ma plimb prin zona.

15. Bd. Uverturii, nr. 71 - 73
E pe langa teatru Masca.

16. Str. Orsova, nr. 3
Banuiesc ca este pe undeva pe Orsova, inainte de Virtutii, nu-mi aduc aminte de loc.

17. Str. Cetatea de Balta, nr. 112 - 114
Mai inainte de Lacul Morii.
18. Str. Dezrobirii, nr. 12
Cred ca-i parcul din spatele metroului Gorjului.

19. Str. Cetatea de Balta, nr. 145
Din ce vad pe harta este aproape de Lacul Morii. Cu masina am trecut pe acolo si nu am vazut nici un parculet, dar poate ii ascuns.

20. Str. Dreptatii, nr 10

21. Bd. Iuliu Maniu, nr 170 - 174
Cel la care am fost cel mai des. Este maricel, are si umbra, intr-un fel ingradit, nu are poarta. Si se merge printre blocuri la el, fara strazi principale. Trafic mai mic.

22. Str. Apusului, nr. 93
Cand mergeam la Mega il vizitam.

23. Str. Estacadei, nr 15
Este in poza de mai jos, ca-s una langa alta.
Este soare ziua. Pe partea cu umbra nu-s banci. Dar este inchis, are poarta.
24. Str. Ghirlandei, nr. 9
Eu asa zic ca ar fi. Este mai umbra, dar la pranz cand vin copii mari, cei mici tre sa plece.

25. Str. Stan Bogdan Serban, nr. 1

26. Parc Tudor Vladimirescu
27. Str. Partizanilor, nr. 3
Cred ca este la intersectia cu Uverturii.

28. Sos. Virturii, nr. 16 - 18 , bl. R11D ( spate bloc )
Incepe de la pasaj Lujerului spre Lacul Morii - Giulesti.

Deci, suntem bogati.
Deci, nu va mai plageti ca nu aveti, ca sunt.
Eu m-am plans.
Daca mai vrea cineva sa se planga, aveti adresa de mail.

Mai mai ca imi vine sa intreb primaria sector 4 cate astfel de locuri sunt in cartier Berceni, dar mi-e cam frica...daca nu pot sa le trec pe toate?! Ca am fost pe acolo si ieseam dintr-un loc ca sa intru in altul. E cam derutant.

O sa incerc sa le prezint pe toate ( cele din Militari ) si cu poze.

Am o locatie momentan...incep acum sa lucrez la ea.
Si va dau linkul mai tarziu.

No comments:

Post a Comment