Wednesday, October 26, 2016

Cerere : gradinite de stat si private - cartier Militari

Cerere : gradinite de stat si private - cartier Militari
In data de 31.08.2016 am trimis cerere la
comunicare@primarie6.ro, prim6@primarie6.ro si cabinetprimar@primarie6.ro
Am primit nr de inregistrare.

Si pe 07.09.2016 am primit raspuns :
"Urmare solicitarilor dvs. inregistrate la Primaria  Sector 6 cu nr 34737/01.09.2016 /nr 34733/01.09.2016, redirectionate catre Administratia Scolilor Sector 6 si inregistrate cu nr 7896/05.09.2016 /7897/05.09.2016, cu privire la listele complete cu date de contact pentru  gradinitele de stat si particulare acreditate din cartierul Militari, va solicitam  sa va adresati Inspectoratului Scolar Sector 6 care dispune de reteaua scolara de stat si particulara a Sectorului 6 actualizata (e-mail: ismb6@yahoo.com)."
ADMINISTRATIA SCOLILOR SECTOR 6
TEL. 021/4305142/43; FAX: 0214305144
E-MAIL: ascolilor6@yahoo.ro

Asa ca am trimis mail la ismb6...si suntem in 26.10.2016 si nu am primit nici un raspuns.
Google nu ma ajuta...e ceva informatie, dar nu prea interesanta...
Prin 2015 am cautat eu singura, si am gasit 7 gradinite de stat :
dar anul asta am zis sa ma ajute primaria...numai ca primaria nu poate, nu are astfel de informatii...se pare ca nici administratia scolilor, ci doar ismb ar fi putut sa ma ajute, dar cel putin pe mail nu exista aceasta varianta.
Acum nu stiu ce sa mai fac?
Ma gandeam sa intreb lumea...pe grup, cartier Militari si sa vad fiecare ce-mi raspunde...

O sa le mai trimit un mail, macar sa-mi spuna ca raspunsul nu-l pot gasi pe mail si ca trebuie telefonic sau personal sau mai stiu eu cum...sau ca altfel de informatii nu exista...

Iar ca idee...am incercat sa aflu cam cum stam la numar de gradinite de stat si locuitori "acreditati", pe sectoare : http://gentianandreea.blogspot.ro/2016/10/gradinitele-de-stat-din-bucuresti.html


Si am primit raspuns azi 27.10.2016 la al doilea mail trimis catre ei. Deci se raspunde la mail.

"Bună ziua,

Informațiile solicitate sunt publice și le găsiți atât pe http://ismb.edu.ro/index.php/retea


Atașez totuși și un fișier în format excel cu toată rețeaua școlară a sectorului 6.

În cartierul Militari există un număr de 9 grădinițe de stat.

Numai bine,
Marian Alexandrescu
Informatizare - ISMB - Sector 6
www.ismb6.edu.ro 
Tel/Fax: 031.425.07.66"

"Bună ziua,

Grădinițe private, acreditate în cartierul Militari sunt următoarele:

- Grădinița Albă ca Zăpada
- Grădinița Degețica (la granița cu Dr. Taberei)
- Grădinița Planeta Copiilor

Restul unităților sunt doar autorizate de ARACIP să funcționeze.

Datele de contact le aveți în fișierul excel transmis anterior sau pe http://www.ismb6.edu.ro./


Informatizare - ISMB - Sector 6
www.ismb6.edu.ro
Tel/Fax: 031.425.07.66
"

Acum sa vad cand am timp sa si citesc :d

No comments:

Post a Comment