Thursday, May 11, 2017

Fabrica de magie - costum Zorro

Cautand un costum pe google pentru Petrecere in Pijama la gradi am gasit si Fabrica de Magie.

Cred ca a fost prima oara cand m-am impiedicat de ei.
E dragutz site-ul...mi se pare ca are destul lucruri, si are si ce am eu nevoie in momentul de fata.
Are costume pentru copii destul de multe modele...are si Paw Patrol, Batman, Iron Man, Superman, Jedi, dar am zis sa-i iau Zorro. Ca Spiderman a fost de Halloween si sa nu-l fac muschetar.

COMANDA

Pelerina si palarie Zorro - AICI

Palarie Zorro - AICI
Palarie Zorro decorata - AICI
Spada Zorro - AICI
Sabie muschetar - AICI...stiu nu-i sabie Zorro, dar ii buna, si putem sa luam 2 sa ne "duelam" alta data...
Spada si masca Zorro - AICI sau AICI

Masca Zorro - AICI

No comments:

Post a Comment