Monday, May 18, 2015

Saga umbrelor : Umbra lui Ender

Saga umbrelor : Umbra lui Ender de Orson Scott Card.
Reprezinta prima parte din Saga umbrelor.

Saga Umbrelor
Ender's Shadow (roman "paralel" cu Jocul lui Ender) (1999) Umbra lui Ender 
Shadow of the Hegemon (2001) Umbra Hegemonului 
Shadow Puppets (2002) Umbra marionetelor 
Shadow of the Giant (2005) Umbra Uriașului 
Shadows in Flight (în curând)

Tot auzeam de Jocul lui Ender, ca a aparut filmul, si cum primisem un sms cu reducere de la 50% m-am gandit sa mai cumpar niste carti.
Si cum aveam ceva timp liber, ca deh, cartela de 62 a disparut si acu merg cu RATB si am in jur de 30 minute in plus, m-am apucat de citit.
Momentan am doar primele 4 din Saga umbrelor si 2 carti din Jocul lui Ender.

COMANDA aici sau aici sau aici

Cum aveam doar 2 carti din Ender si 4 din Umbre, m-am gandit ca mai bine incep cu Umbrele, asa ca m-am apucat de prima parte. Si dupa am vrut sa stiu ce zice si Ender, si doream sa vad si filmul. Inca nu l-am vazut pe tot :D, am vazut jumatate.
Dupa ce am terminat si Jocul, parca tot mai mult imi place Umbra. Imi place de Bean. Povestea e mai lunga, se "vorbeste" mai mult.

O prietena m-a intrebat cand m-a captivat Umbra...i-am raspuns ca de la inceput.
E interesant cum prezinta copiii strazii, foametea, o alta societate, nu atat de diferita de a noastra, lupta de supravietuire. Un baiat mic, dar foarte inteligent. Mi-a placut de Bean si doream sa stiu ce se intampla cu el.
Dupa e inceresant cum prezinta Bean cauta toate informatiile despre Ender, dar nu vrea sa-l cunoasca inca.



No comments:

Post a Comment